Išmanių apskaitos sistemų nauda buhalteriui, apskaitos įmonei ir jos klientams

Debesų kompiuterija per paskutinius keletą metų sėkmingai įsiliejusi į daugelio verslo sričių kasdienybę šiais metais tapo ir vienu svarbiausiu klausimu apskaitos paslaugas teikiančioms įmonėms.

Priežasčių, dėl kurių išaugo susidomėjimas apskaitos sistemomis, veikiančiomis SaaS principu, gali būti įvairių, tačiau pagrindinė greičiausiai yra stipriai išaugęs poreikis dirbti su sistema nuotoliniu būdu.

Kalbėti apie šį poreikį, kylantį tik iš apskaitą vedančio asmens pusės, būtų nelabai teisinga, nes dabartinėmis apskaitos sistemomis taip pat pageidauja naudotis ir apskaitos įmonių klientai ar kiti įmonių skyriai, kurie nori patogiai ir greitai pateikti apskaitai savalaikius duomenis bei gauti finansinę informaciją apie tai, kaip „jaučiasi“ verslas realiu laiku.

Į ką reikia atkreipti dėmesį svarstant ar SaaS sprendimas tinkamas jūsų apskaitos įmonei?

Infrastruktūra ir IT komanda.

Jei esate nemažai investavę, kurdami savo infrastruktūrą bei aukštos kvalifikacijos IT specialistų komandą, perėjimas prie SaaS modelio gali būti ne toks greitas ir finansiškai ne toks naudingas. Bet nemaža dalis įmonių turi infrastruktūras, kurtas ne tik prieš keletą, o prieš keliolika metų, ir didžioji jų dalis yra jau pasenusi, nebe tokia funkcionali bei reikalaujanti papildomų investicijų. O tuo tarpu SaaS modelis, tiesiog mokant mėnesinį mokestį už teikiamą paslaugą: infrastruktūros nuomą, sistemos veikimo užtikrinimą ir reguliarius jos patobulinimus – suteikia daugiau laisvės ir patogumo vartotojui bei sumažina poreikį turėti įmonėje aukštos kvalifikacijos IT specialistus, kurių išlaikymo sąnaudos kasmet vis didėja.

Duomenų apsauga ir atitiktis teisės aktų reikalavimams.

Tai yra viena iš svarbiausių sričių šiuo metu, pareikalavusi nemažai papildomų investicijų beveik visose įmonėse. Žinodami, kiek lėšų ir žmogiškųjų resursų galite skirti, spręsdami šį klausimą, lengviau galėsite pamatuoti SaaS naudą, kuomet visas rizikas ir išlaidas, susijusias su duomenų saugumu ir atitiktimi, prisiima paslaugos teikėjai.

Sistemos funkcionalumo pritaikymas pagal kliento poreikius.

SaaS modeliu kurti produktai dažniausiai pasižymi standartiniu funkcionalumu, kuomet vartotojas gali naudotis pagrindinėmis, daugeliui vartotojų aktualiomis ir naudingomis sistemos funkcijomis. Kadangi ES labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės sudaro 99% visų įmonių, būtų galima daryti prielaidą, kad daugelio jų apskaitai tvarkyti pakanka bazinio sistemos funkcionalumo, nes apskaitos sistemos adaptacijos prie įmonės veiklos dažniausiai pageidauja didžiosios įmonės. Tačiau ar SaaS apskaitos sistemos modelis tiks būtent jūsų apskaitos įmonei, galite nuspręsti tik jūs patys, atlikę nedidelę savo klientų analizę pagal jų apskaitos tvarkymo ypatumus ir apskaitos sistemos pritaikymo klientams poreikį. Jei išskirtinių apskaitos sprendimų reikalaujančių klientų nėra daug, tuomet verta pagalvoti apie inovatyvią apskaitos sistemą, veikiančią debesijoje ir turinčią ne tik pagrindines darbui reikalingas funkcijas, bet taip pat ir kitus šiais laikais pageidaujamus funkcionalumus.

Papildomi sistemos funkcionalumai, kuriantys didesnę vertę vartotojui.

Plačios vartotojų prisijungimo prie sistemos galimybės.

Lengvas ir patogus prisijungimas ne tik apskaitą tvarkančiam asmeniui, bet taip pat ir kolegoms iš kitų skyrių ar apskaitos įmonės klientams šiais laikas yra viena iš labiausiai pageidaujamų papildomų sistemos funkcijų. Apskaitoje labiau nei daugelyje kitų sričių ypač svarbus savalaikis dokumentų pateikimas. Todėl apskaitos įmonių klientai ar pardavimo skyriaus kolegos, turėdami galimybę išrašyti sąskaitas faktūras tiesiog sistemoje, taupo buhalterio ir savo laiką. Galimybė įvairiems vartotojams jungtis prie sistemos jiems patogiu laiku ir būdu (kompiuteris, planšetė, telefonas) ir pateikti duomenis tiesiogiai į sistemą padeda efektyvinti informacijos gavimo, apdorojimo ir jos perdavimo procesus įmonėje.

Lengvas duomenų atsekamumas ir jų korekcija.

Savaime aišku, kad ši funkcija veiktų visiškai sklandžiai, reikia turėti visus dokumentus skaitmeniniame variante ir prisegtus prie konkrečių įrašų sistemoje. Tai padaryti jau nebėra taip sudėtinga, nes išmanios apskaitos sistemos turi galimybę visas tiekėjų sąskaitas faktūras gauti į sistemą ir darant įrašus sistemoje juos susieti su dokumentu. Sakydami lengvas duomenų atsekamumas ir korekcija, turime omenyje, paprastą ir patogų perėjimą iš vieno įrašo į kitą, iš bendrojo dokumento, pvz. ataskaitos, yra „tiesioginis kelias“ (be papildomų langų atidarymo) iki mažiausios to dokumento sudedamosios dalies bei galimybė tuo pačiu metu atlikti korekcijas, radus neatitikimus. Šis funkcionalumas taip pat labai supaprastina bendradarbiavimą su auditoriais, tiesiog suteikiant jiems galimybę prisijungti prie sistemos nuotoliniu būdu ir naudojantis peržiūros funkcija susipažinti su apskaitos duomenimis.

Atvirumas integracijai su kitomis sistemomis.

Kuo sistema yra „draugiškesnė“ kitų sistemų atžvilgiu, tuo ji yra patogesnė vartotojui. Galimybė keistis duomenimis, juos apdoroti pasitelkiant kitas sistemas bei gauti savalaikę, susistemintą informaciją yra esminiai dalykai, kuriantys sistemos vartotojui vertę. Integracijų pagalba taip pat yra automatizuojama nemažai rankinio darbo, skiriamo duomenų suvedimui ar perkėlimui, kuriam atlikti reikalingas žemesnės kvalifikacijos darbuotojas, o jo kuriama vertė įmonei nėra didelė. Be to, buhalteris, dirbantis su sistema, turinčia atvirą API, gali teikti paslaugas platesniam klientų ratui. Ypač tai yra aktualu tvarkant apskaitą elektronine prekyba užsiimantiems klientams. Apskaitos sistema, turinti integraciją su išorinėmis el. komercijos platformomis ir sistemomis, yra tai, ko pageidauja apskaitos sistemų vartotojai, buhalteriai ir jų klientai-prekybininkai, šiandien.

Renkamės ne tik sistemą, bet ilgalaikį verslo partnerį.

Rinkdamiesi sistemą, renkamės ne tik savo darbo įrankį, bet ir verslo partnerius, todėl taip pat yra svarbu susipažinti su naujomis partnerystės sąlygomis, tokiomis kaip kainodara, klientų aptarnavimas bei sistemos tobulinimas. SaaS modelis yra gana draugiškas kainos atžvilgiu, lyginant jį su diegimo reikalaujančiomis sistemos, nes nereikia iš vartotojo didelių pradinių investicijų, į mėnesinį aptarnavimo mokestį dažniausiai yra įskaičiuotos konsultacijos arba jos yra nemokamos, o už bendruosius sistemos atnaujinimus mokestis netaikomas. Jei Saas paslaugos tiekėjas sugeba pateikti fiksuotą, stabilią kainą, kuri nesudaryta iš daugiau nei dviejų sudedamųjų dalių, tikėtina, kad vartotojui tai patiks, nes jis žinos, kiek teks mokėti už paslaugą, dar net negavęs sąskaitos už suteiktas paslaugas. Taip pat jis džiaugsis žinodamas, kad visi sistemos patobulinimai yra paslaugos tiekėjo atsakomybėje ir vartotojui nereikės papildomai investuoti nei laiko, nei lėšų į sistemos atnaujinimą ar pritaikymą pasikeitus įstatymams.

 

Kad ir kaip įtariai buvo žiūrima į atsiradusio SaaS modelio paslaugų pritaikymą buhalterinės apskaitos valdymo procesams, visgi turime pripažinti, kad 2020 -ieji buvo proveržio metai, kai padidėjęs greitos ir patogios prieigos prie sistemos poreikis tiek buhalteriams, tiek jų klientams paskatino juos iš arčiau susipažinti su išmanių apskaitos sistemų teikiamomis galimybėmis ir pradėti sėkmingai jomis naudotis.

Džiaugiamės, kad domitės Briox bendradarbiavimo planu, skirtu apskaitos įmonėms!

Palikite savo kontaktinius duomenis arba skambinkite mums tiesiogiai telefonu +370 602 77176. Netrukus su jumis susisieksime!

Prašome įrašyti savo vardą ir pavardę.

Prašome įrašyti savo el.paštą.

Prašome įrašyti savo telefono numerį.

Norėdami tęsti pažymėkite jog sutinkate su sąlygomis

Siunčiant informaciją iškilo nesklandumų.

Suteikite galimybę mums susipažinti

Norėdami susipažinti su Briox iš arčiau, palikite mums savo kontaktinius duomenis arba paskambinkite mums telefonu +370 602 77176.

  • done Individualus susitikimas su mūsų sistemos ekspertu
  • done Pristatymo būdas atsižvelgiant į jūsų poreikius
  • done Nieko nekainuoja
  • done Jokių įsipareigojimų

Mūsų demonstracinė versija labiau pritaikyta buhalterinės apskaitos įmonėms ir buhalteriams, kurie siekia valdyti apskaitą pažangiau ir inovatyviau.

Prašome įrašyti savo vardą ir pavardę.

Prašome įrašyti savo el.paštą.

Prašome įrašyti savo telefono numerį.

Norėdami tęsti pažymėkite jog sutinkate su sąlygomis

Siunčiant informaciją iškilo nesklandumų.

Kam užsakomas šis planas?

Apskaitos įmonės klientui

Jei esate apskaitos įmonės darbuotojas ir norite užsakyti Briox planą savo klientui, tai galite atlikti tiesiog Briox sistemoje.

Savo įmonei

Jei esate verslo atstovas, norintis naudotis Briox, jūsų apskaitos įmonės atstovas gali padėti užsakant šį planą. Jei šiuo metu nesinaudojate apskaitos įmonės paslaugomis, galite užsisakyti Briox tiesiogiai paspaudus apačioje esančią nuorodą.

Kam užsakomas šis planas?

Apskaitos įmonės klientui

Jei esate apskaitos įmonės darbuotojas ir norite užsakyti Briox planą savo klientui, tai galite atlikti tiesiog Briox sistemoje.

Savo įmonei

Jei esate verslo atstovas, norintis naudotis Briox, jūsų apskaitos įmonės atstovas gali padėti užsakant šį planą. Jei šiuo metu nesinaudojate apskaitos įmonės paslaugomis, galite užsisakyti Briox tiesiogiai paspaudus apačioje esančią nuorodą.

Kam užsakomas šis planas?

Apskaitos įmonės klientui

Jei esate apskaitos įmonės darbuotojas ir norite užsakyti Briox planą savo klientui, tai galite atlikti tiesiog Briox sistemoje.

Savo įmonei

Jei esate verslo atstovas, norintis naudotis Briox, jūsų apskaitos įmonės atstovas gali padėti užsakant šį planą. Jei šiuo metu nesinaudojate apskaitos įmonės paslaugomis, galite užsisakyti Briox tiesiogiai paspaudus apačioje esančią nuorodą.