Buhalterinės apskaitos programa Jums
Taikomas bendradarbiavimo modelis skatina įmonių buhalterius, apskaitos įmones ir klientus efektyviai dirbti kartu ir taip užtikrina savalaikį duomenų įvedimą ir perdavimą, ataskaitų pateikimą bei išsamią analizę.
Tik už 25 Eur/ mėn. kiekvienas vartotojas turės galimybę naudoti visus „Briox“ sistemos modulius ir jų funkcionalumus, reikalingus klientų buhalterinės apskaitos tvarkymui. Jokių paslėptų mokesčių, operacijų kiekio ar klientų skaičiaus apribojimų.
Lanksti vartotojo teisių suteikimo sistema leidžia jums valdyti bendradarbiavimą su klientu priskiriant tik jiems reikalingus sistemos funkcionalumus. Be to, integracijos su kitomis sistemomis padidina „Briox“ galimybes prisitaikyti prie jūsų poreikių.
Apskaitos įmonių darbuotojai, tapę „Briox'“ sistemos vartotojais gauna prieigą prie visų sistemos modulių, kurie naudojami sklandžiam apskaitos procesui užtikrinti. Šalia šių modulių jiems taip pat tampa prieinami Klientų ir Užduočių valdymo moduliai, kurie yra sukurti modernių apskaitos įmonių efektyvumui didinti.
„Briox“ sistemoje yra galimybė pasirinkti bendravimo su kiekvienu klientu būdą, suteikiant jam teises naudotis sistemos fukcionalumu pagal jo poreikius.
Interaktyvus ir saugus bendravimas tarp apskaitos įmonės buhalterio ir kliento, nuoseklus jų bendradarbiavimas bei išmanūs užduočių ir laiko valdymo sprendimai padidina apskaitos įmonės produktyvumą.
Viskas vienoje sistemoje, o visa sistema vienam vartotojui tik 25 Eur/mėn.
Pakvieskite savo klientus į „Briox“ sistemą ir perkelkite bendradarbiavimą su jais į aukštesnį lygį. Apskaitos įmonės naudojančios „Briox“ sistemą užtikrina savo klientams kokybišką aptarnavimą, savalaikį atsakymų į klausimus pateikimą ir patogų apsikeitimą dokumentais bei informacija. Mūsų sistemos dėka jūs esate pasiruošę išpildyti šiuolaikinio kliento lūkesčius. Nemokamas ir atviras API bei moduliai, sukurti, kad atitiktų verslo poreikius yra tik dalis sistemos, kuri užtikrina sėkmingą jūsų bendradarbiavimą su klientais tiek šiandien, tiek rytoj.
Žvilgtelkite, kokį sistemos funkcionalumą esame jums paruošę.
Efektyvaus klientų valdymo sprendimai moderniai buhalterinės apskaitos įmonei.
Išsami kasdienių užduočių ir klientų apžvalga, užtikrinanti efektyvų užduočių ir laiko, skirto jų atlikimui, valdymą.
Interaktyvus ir saugus bendravimas su klientais sistemoje.
Inovatyvūs sprendimai lengvesniam buhalterinės apskaitos tvarkymui ir aiškiam įmonės finansinės būklės įvertinimui.
Papildomas modulis Briox Apskaitoje. Ataskaitų generatorius palengvinantis finansinių ataskaitų kūrimą.
Papildomas modulis Briox Apskaitoje. Stebėkite savo ilgalaikį turtą ir sekite jo nusidėvėjimą.
Sklandus sąskaitų faktūrų išrašymas ir išsami visų jų apmokėjimo informacija.
Jūsų sukurti pasiūlymai, užsakymų patvirtinimai, pristatymo detalės ir kita pardavimo informacija, kurios pagrindu sklandžiai ir greitai išrašomos pardavimo sąskaitos.
Suskaitmenininkite apskaitą susiedami kvitus ir tiekėjų sąskaitas su įrašais sistemoje.
Lengvesnis užduočių atlikimas ir patikimas visų jūsų apskaitos dokumentų saugojimas.
Papildomas modulis Briox Apskaitoje. Pirkimo užsakymų kontrolė.
Laiko valdymas ir kitos modulio funkcijos palengvina užduočių atlikimą.
Lengvam ir efektyviam įmonių, ryšių su klientais ir veiklų valdymui.
Nemokamos konsultacijos ir atsakymai į jūsų klausimus telefonu ar el.paštu.
„Briox“ sistema veikia lietuvių kalba ir visiškai atitinka teisės aktuose numatytus reikalavimus.
Dirbkite taip, kaip patogu jums. Briox turi sąsajos galimybes ne tik su programomis, kurias naudojate dabar, bet ir su tuo, ką galbūt naudosite ateityje.
Jūs galite pakviesti auditorių nemokamai dokumentų peržvalgai „Briox“ sistemoje bet kuriuo metu.
Norite sužinoti apie mus daugiau ar esate pasiruošę pradėti dirbti su „Briox“? Laukiame jūsų!